csütörtök, május 21, 2020

A KÖNYVEK ÁLTAL IS MUNKÁLKODIK

A KÖNYVEK ÁLTAL IS MUNKÁLKODIK

„És hallám az Úrnak szavát, aki ezt mondja vala: Kit küldjek el és ki megyen el nékünk? Én pedig mondék: Ímhol vagyok én, küldj el engemet!"

(Ésa 6:8) 

Imádkozzatok és dolgozzatok! Több lelket nyertek meg keresztényi, alázatos imáitokkal, mint sok beszéddel, melyet nem kísér ima. Ha alázatosan dolgoznak a könyvevangélisták, akkor az Úr együtt fog velük működni. A Szentlélek fogja ihletni elméjüket, csakúgy mint azok elméjét, akik hallgatják az Isten Igéjét prédikáló megbízott lelkészek szavait. Az Úr angyalai ugyanígy fognak szolgálni annak az embernek is, aki a könyvterjesztésnek szenteli életét, hogy megtanítsa az embereket az igazságra.

Férfiak és nők akkor fognak eredményesen dolgozni ezen a területen, ha érzik szívükben, hogy az Úr munkáját végzik, amikor az embereknek szolgálnak, akik addig nem ismerték az igazságot. A fő- és mellékutakon hirdetik a figyelmeztető üzenetet, hogy felkészítsék az embereket az Úr nagy napjára, mely már nemsokára beköszönt a földre. Nincs vesztegetni való időnk. Támogatnunk kell ezt a munkát. Ki megy el most kiadványainkkal? Olvassuk el Ésaiás 6. fejezetét és vigyük haza szívükben annak üzenetét!

„Akkor mondék: Jaj nékem, elvesztem, mivel tisztátalan ajkú vagyok és tisztátalan ajkú nép közt lakom: hisz a királyt, a seregeknek Urát láták szemeim! És hozzám repült egy a szeráfok közül, és kezében eleven szén vala, amelyet fogóval vett volt az oltárról; és illeté számat azzal, és mondá: Ímé ez illeté ajkaidat, és hamisságod eltávozott, és bűnöd elfedeztetett. És hallám az Úrnak szavát, aki ezt mondja vala: Kit küldjek el és ki megyen el nékünk? Én pedig mondék: Ímhol vagyok én, küldj el engemet!" (Ésa 6:5-8)

Ez a jelenet újra és újra meg fog ismétlődni, ha a könyvevangélisták szorosan Krisztus oldalán haladnak, ha magukra veszik az ő igáját és naponta megtanulják tőle, hogyan vigyék el a béke és vigasztalás üzenetét a bánatos, csalódott, szomorú és megtört szívű embereknek. Krisztus, a nagy tanító felruházza őket Lelkével és felkészíti őket arra, hogy jó és fontos munkájukat elvégezzék.
(Bible Echo, 1899. szeptember 18.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése